Články-aktuality
Novinky
Zprovoznění stránek

01.02.2011 Stránky jsou opět v provozu a přůběžně je aktualizujeme.  


Akce Kamínka

14.07.2010 jsem testovali náše závodní speciály a předvedli závodní team v jeho plném nasazení na uzavřené trati Kamínka, Bunč. Součástí akce bylo svezení a obchodních partnerů firmy Home credit, kterým jsme jak doufám dopřáli tímto pořádně adrenalinový zážitek!

V "plné polní" se ukázali  - Jan Černý  s Renaultem Clio R3 a Josef Sedláček s Škodou Fabií A5

 

 


ME Belgie + IRC

Přípravy na ME v Belgii vrcholí!
Mechanici pracují na uložení nového motoru s poslední evolucí a zvýšeným výkonem na 250 koní.

http://www.ypresrally.com/

 


Nejnovější fotografie
Top 5 videa
Newsletter

 

HISTORIE RALLY TEAMU - TEST 

 SEZÓNA 2005


Defrs Rally Team vznikl na přelomu roku 2004-2005. V první sezóně 2005 se team zaměřil na získávání zkušeností v MMČR, MČR Sprintrally a "FABIA CUP 2005" s vozem ŠKODA FABIA 1.4 (specifikace A5). Jezdcem byl Dušan Lešanský se spolujezdcem Mojmírem Slámou. Dušan Lešanský se vrátil na soutěžní tratě po více jak 14-ti letech, Mojmír Sláma byl úplným nováčkem. V této sezóně dosáhli největšího úspěchu v "MČR Sprintrally 2005" kde obsadili shodně 4.místo ve třídě A5 na rally AUTONOVA RALLY TIŠNOV 2005 A 2. OMV WÜRTH SPRINTRALLY VSETÍN 2005

SEZÓNA 2006

dsc05376
Do sezóny 2006 šel team s jednoznačním cílem vyhrát "FABIA CUP 2006" a pokusit se o co nejlepší umístnění ve "MČR Sprintrally 2006" z tohoto důvodu se k původní posádce D. Lešanský, M. Sláma podařilo angažovat jezdce Josefa Sedláčka se spolujezdcem Romanem Vorlem pro "FABIA CUP 2006" a spolujezdce Milana Marušáka pro "MČR Sprintrally 2006". "FABIA CUP 2006" se team účastnil se dvojicí aut SKODA FABIA 1.4 (specifikace A5). Pro "MČR Sprint rally 2006" se team dohodl na pronájmu auta NISSAN ALMERA GTI 2.0i (specifikace A7) od provozovatele "ROTO - Plzeň". V této sezoně se podařilo splnit všechny stanovené cíle a to jak vyhrát "FABIA CUP 2006" (výtěz Josef Sedláček) tak i absolutní vítězství ve tříde A7 a 3.místo v skupině A v "MČR Sprintrally 2006". Posádka D. Lešanský, M. Sláma zůstala za očekáváním ve "FABIA CUP 2006", kdy své nejlepší umístnění zaznamenali na "VALAŠSKÉ RALLY 2006" kde skončili ve tříde A5 na 3.místě. Z tohoto důvodu padlo rozhodnutí, že se již sezóny 2007 nezůčastní.

SEZÓNA 2007


S přibývajícími sponzory a jejich potřebou se prezentovat i v absolutním pořadí se team domluvil na spolupráci s jedcem Michalem Fialou a spolujedcem Tomášem Heidenreichem. Tato posádka se účastnila šampionátu MMČR 2007 s vozem MITSUBISHI LANCER EVO IX (specifikace N4). K jejich největším úspěchům patřilo 10.místo absolutně na "35. RALLYE ČESKÝ KRUMLOV 2007" a hlavně ve výborné konkurenci IRC a MMČR skvělé 18. místo absolutně na "37. BARUM RALLY ZLÍN 2007". Posádka J. Sedláček a M. Marušák  se soustředila především na "MČR 2007" s vozem ŠKODA FABIA 1.4 (specifikace A5), kde se stali MISTŘI MČR 2007 ve třídě A5 a ve skupině skončili na vynikajícím 5.místě když se jim dařilo porážet posádky i s mnohem výkonějšími vozy.

SEZÓNA 2008


Pro další sezónu 2008 již bylo jasné že závodní vůz SKODA FABIA 1.4 nebude pro "MMČR 2008" dostatečně konkurence schopná a proto se team rozhodl poohlédnout po koupi výkonější techniky a nakoneč padla volba na ex-tovární RENAULT CLIO SPORT R3 MAXI (specifikace R3) při koupí tohoto vozu výrazně pomohl Josef Peták jemuž jsme za zprostředkování takto výborného závodního vozu neskonale vděční. Za volant tohoto vozu se posadil J. Sedláček se spolujezdcem M. Marušákem, kterého v pruběhu sezony vystřídala Zdenka Maroušková. V "MMČR 2008" se na konci sezóny stali s velkým přehledem MISTŘI v skupině A a ve třídě A5 v absolutním pořadí skončili na výborném 17.místě. Bohužel jezdci M. Fialovy se po výborném začátku sezóny, kdy na "27. CETELEM VALAŠSKÉ RALLY 2008" obsadili 10.místo v absolutním pořadí, lepila smůla na paty jak v podobě technických problému tak následně i dvou haváriích. Po havarii na "38. BARUM RALLY ZLÍN 2008" ukončil svou kariéru v rally sportu   

         

 SEZÓNA 2009

 

 

 

 

« Zpět «